آخرین اخبار
کد مطلب: 80342
گزارش فوق محرمانه ناظر بازي استقلال عليه داور؛ فغاني محروم شد
تاریخ انتشار : 1393/05/27
نمایش : 1925
ناظر بازي دو تيم سپاهان و استقلال گزارش فوق محرمانه اي را در اختيار فدراسيون قرار داده که نتيجه آن محروميت بي سر و صداي داور بازي بوده است.

به گزارش سلام لردگان، ديدار اين دو تيم با اتفاقات و حواشي گونانگوني همراه بود که اصلي ترين آنها حول مسايل داوري بود.

 

استقلالي ها به شدت به قضاوت فغاني داور اين بازي معترض و معتقدند که اين داور در چند صحنه از جمله گل اول و دوم سپاهان به ضرر آنها سوت زده است.

 

همين اتفاقات باعث شد تا مسئولان فدراسيون از خداداد افشاريان ناظر اين بازي خواستار يک گزارش شوند تا پي به صحت و سقم ادعاهاي استقلالي ها ببرند.

 

شنيده ايم افشاريان طي گزارشي محرمانه فدراسيون نشين ها را در جريان اين اتفاقات قرار داده است و مثل اينکه فغاني خيلي سعي کرده تا به محتواي اين گزارش پي ببرد اما موفق نشده است.

 

اما براي اينکه متوجه شويم ناظر بازي استقلال و سپاهان چه نظري در خصوص صحنه‌هاي بحث برانگيز بازي دارد با خداداد افشاريان تماس گرفتيم. ناظر بازي پس از اين که اظهارنظر ساير کارشناسان داوري را پرسيد ترجيح داد در مورد صحنه‌هاي اين بازي حرفي نزند.

 

افشاريان در اين خصوص گفت: «اجازه بدهيد من اظهارنظر نکنم و از شما عذرخواهي مي‌کنم. من گزارش فوق محرمانه‌اي به دپارتمان داوري داده‌ام و تمام اتفاقات ريز و درشت بازي استقلال و سپاهان را در اين گزارش قيد کرده‌ام و ديگر طبق قانون نبايد اظهارنظري در رسانه‌ها داشته باشم. گزارش محرمانه من بررسي مي‌شود و اگر مسئولان دپارتمان داوري صلاح دانستند در مورد آن اظهارنظر مي‌کنند.»

 

وقتي از افشاريان پرسيديم، عسگري قضاوت فغاني را تاييد کرده و آيا اين تاييد در راستاي گزارش شما بود، او گفت: «اصلا اين طور نبود. گزارش من هنوز به دست عسگري نرسيده و او نظر شخصي خود را اعلام کرده است. البته من نه نظر او را رد مي‌کنم و نه تاييد اما همه‌چيز را در گزارش ذکر کرده‌ام که شايد گوياي بسياري از مسائل باشد.»

 

بر اساس آخرين اخبار از فدراسيون فوتبال، اعتراض هاي سريالي استقلالي ها در کنار اين گزارش فوق محرمانه افشاريان کار خود را کرده و عليرضا فغاني خيلي بي سر و صدا تا اطلاع ثانوي محروم شده است.
منبع. جام

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس